8 Januari 2010

Hejsan ♥
Det var ett litet tag sen...höh
Vet inte varför jag inte har skrivit....Jag har väll ett så fruktansvärt tråkigt och ospännande liv att jag inte hade nått att skriva om...Jo, så var det nog....
Igår började skolan *suck* Nej men det var rätt okej, förutom att man var trött som en åsna och fick en massa läxor redan första dagen. Men det var rätt kul att träffa alla kompisar igen.
Idag så var det skola. Sen efter skolan så drog jag hem o softade lite...Men sen fick jag tråkigt så jag drog över till Sanna en stund. Vi spelade Wii (jag sög som vanligt ^^) Sen kolla vi tv o käka lite godis.
Vi kollade också i skolkatalogen för Örebros skolor. Till alla som går på gymnasium i Örebro: Ni var så fina allihopa ^^ <3
Nej nu ska jag lyssna på massa musik sen sova, för i morgon blir det av till Örebro och hälsa på Bernhardina ♥
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Helene

hihi, oooh fin bild :D

2010-01-09 @ 15:14:22
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0