3 Februari 2010

Heeeej =D

Oj det var länge sedan man var här inne ^^
Om jag ska vara helt ärlig så har jag helt glömt bort bloggen, TOTALT!!!
Jag antar att mitt liv är så äckligt tråkigt just nu att jag inte har något att skriva om...

Men...Va hemma idag iaf...Hade ont i huvet i morse.
Så jag har storstädat, och då menar jag STORSTÄDAT mitt rum. Skööönt!

O gymnasievalet är gjort. Äntligen!! Är så sjukt nervös nu, vi får reda på i April om vi kommer in eller inte...Fan va långt det är dit om man tänker efter...
Jag varlde i alla fall..

1. Rockgymnasium
2. Virginska Media/foto
3. Karolinska Estet/musik

Hoppas hoppas jag kommer in =D

Nu ska jag gå o göra något av mitt liv...Ha det bra ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0