Shit vilken vecka ...

Heeej =)
Sitter här och är helt slut. Jädrans vilken vecka det har varit.
Prao hit och prao dit.
Min prao.
Den var väll inte så där jääätte kul om man säger så...
Typ det ända jag fick göra var att kolla på när pappa jobbade.Men det var ganska najs det med.
Det är faktiskt inte så tråkigt som det låter med rörmokare, men det är verkligen inget jag skulle vilja bli.
Eller rättare sagt, jag får inte bli det för pappa, han vill att jag ska få en bra framtid hehe.
Men det har varit en helt okej vecka.Med väldigt många fika raster och en hel del besök hos farmor ;)
Resten av veckan.

Den har inte varit nå speciell.Det har ju bara varit, vakna klockan halv 7, borsta igenom kråkbot, dra på lite foundation, klä på sig kläder, koka kaffe och sen ut i bilen.
Sen klockan 4 så var det hem igen och kolla på tv, slappa bara.
Men i helgen så har jag faktiskt varit ute i skogen.
Jag,Emma och Isabella och massa fler åkte ut till Rusakulan.Där finns det en jätte mysig liten stuga som vi hade hyrt.
I den stugan sov vi från Fredag till Lördag .Jääätte varmt och skönt. Men sen kom vi på den brajta iden att vi skulle sova i ett vindskydd natten till Söndag. Så det gjorde vi. Eller ja, jag Emma Emil Erik och en till jag inte kommer ihåg namnet på. Issa sov inne för hon mådde tydligen dåligt.
Men det var jätte kul att sova där, förutom att det var svin kallt och mörkt och ännu mera kallt.
Fast vi eldade hela natten.Jag och Emma satt eld vakt nästan hela tiden.Sov väll kanske 4 timmar eller nått sånt.
Så man kände sig lite lätt äcklig när man kom hem.Då var det bara att slänga sig i duschen haha.
Jag missade idol i fredags. Vem åkte ut?? inte Niklas va ??? O.o Om Niklas åkte ut kommer jag få en hjärtinfarkt och dö. Oj så jag kommer dö.....
Och från det ena till det andra...Jag kollade på cribs på MTV. Det där när dom visar kändisars hus och sånt.Då var det en skit snygg kille som var med, han spelade i ett band -all american rejects- hette, eller heter dom.Så jag sökte på dom på spotify och dom var ganska bra.Ska lyssna lite mer nu och se om dom är nått att lägga på listan haha.
När vi ändå talar om musik så kan jag bara informera er om att det bara är 6 dagar kvar tills jag ska få se Muse.
Det ska bli riktigt roligt.
Oj vilket långt inlägg det här blev hihi.
Men nu får ni ha det så fint ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

what?! har du inte hört all-american rejects innan?! dom är fan bra :P

2009-10-19 @ 17:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0