Jordgubbar i Stadsparken <3<3

Jordgubbar   muuuums =D  <3<3

Hej igen =D <3
Nu har vi precis kommit in från ute x)  Vi var ute och köpte jordgubbar och satte oss i stadsparken och åt upp dom xD Och så solade vi lite så klart, man måste ju få lite färg =) Sen gick vi en sväng på stan, men efter en stund så fick jag ju såklart skavsår utav mina ballerina skor så vi var tvungna att gå hem igen... Snart ska jag väl spela sims 3 eller nått annat kul ...
Vädret är fortfarande jätte fint och det varmt så man mästan smälter x) Det är nästan lite föör varm just nu...Men nu ska jag inte gnälla, det är inte ofta det är sol här i Sverige!

Nej nu ska jag dra, ha det gött  // M   <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0