Why do I keep loving you

Engelska prov idag. Det gick SUVERÄNT!!!! OMG jag är så stolt över mig själv!!!
Men omprovet i tyska gick då i stället as dåligt!!! hmm....Hoppas jag klarar det.
Den här veckan har veckan har varit helt jätte konstig??! Jag förstår inte vad som händer...Vi bara bråkar om allt o blir irriterade på varandra för ingenting...Men det kanske bara är nu, vet inte... Hoppas det går över bara.
Eller hur tjejer ??
Annars har det varit okej. Väldigt stressigt nu med allt innan betygen som kommer snart in för jul o så. Jag har väldigt mycket att göra. Fast nu är det mesta avklarat så det är rätt soft.
Nu ska jag gå o träna till So prov -.- Det är så tråkigt, men men det måste göras....
Ha det fint ♥
There's no real love in you
There's no real love in you
There's no real love in you
Why do I keep loving you?????

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ja det måste fan bli bättre!! :D

aww... älska TH!!! xD <3

2009-12-09 @ 19:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0