Tips!!!

Tänkte ge er lite mera tips nu.
Fast den här gången blir det inte musik utan Smink/hår/kläder tips.
Jag fick lite bra o ha saker i julklapp av mamma, jag ska visa er en del av det som jag har testat (jag har inte hunnit testa allt än tihi)
Nr.1
Viva La Diva ögonskuggeboxen eller vad man ska kalla den.
Det en platt box med en MASSA ögonskuggor i alla möjliga färger.
Den är perfekt för dej som gillar att göra olika nyanser.
Kostar 189:- på Kicks, inte farligt alls för ögonskuggorna sitter otroligt bra!!
Nr.2
Det är smink borttagnings dukar. Dom är skit bra att ta bort smink på ögonen med, man får bort det mycket lättare än om du tar vanligt klet och vatten. Och den svider inte i ögonen heller. Men den fungerar för hela ansiktet också såklart.
Kostar ca 60:- på Cubus.


Nr.3
En hår inpackning. Låt den sitta i 15-20 minuter så blir håret som silke!! Shit det blir otroligt mjukt.
Vet inte vart den kommer ifrån eller vad den kostar men den borde ju finnas någonstans höhö.



Nr.4
Två tjocktröjor som jag hittade på rean på Bik bok.
Kostade 299:- men på rean kostade dom halva priset alltså ca 150:-
Dom är väldigt sköna och perfekta till leggins. Eller ja jag köpte två lite förstora efter som min storlek inte fanns kvar, så då sitter dom ju lite längre ner, men skit samma.




Den lila är min favorit just nu ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0