Min dag idag

Heej ♥

Jag sitter hemma hos Sanna och glor.
Eller aa jag glor och sanna maserar ögonlocken...öh?

Idag så har jag Sanna varit inne i storstaden Örebro. Vi shoppade och fikade på ett fik mohaha ^^
Sen gick vi på bio. Vi kollade på Old Dogs, Den var riktigt bra.
Och det var as soft för det var bara Jag sanna och 5 till i salongen hihi!!

Fast resan till Örebro var inte så jätte najs för det var nån jävel som spydde på bussen!!! euuw...
Men som tur va var det bara några minuter tills vi skulle av...Men euuw villken stank!!!

Jag köpte två stycken tjocktröjor idag. Jag ska ta kort på dom så ni får se ;)

Nu ska jag gå o...eh ah göra nått annat...Ha det så bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0