God morgon <3

Det är en sak jag har funderat på länge....Hur fan stavas god morgon?? Är det Godmorgon eller God morgon???
Nån snäll liten smart person kanske kan hjälpa mig att lösa detta mysterium ^^
Men iaf Godmorgon/God morgon på er, jag har typ nyss vaknat här hemma. Ganska najs att jag äntligen sov länge, jag brukar typ nästan alltid vakna mellan halv 9 o 9.
Vad ska ni göra idag då?? Jag ska väll typ sitta här hemma....NEJ MEN HERRE GUD!!! Det är ju för fan nyår idag, sheiiit det hade jag glömt typ...Haha så bra man får vara.
Alltså menar dom att man måste duscha o klä upp sig idag...Suck jag hade ju tänkt att ha en slappar dag idag...
Men men det får vi väll ta någon annan gång ^^
Nej nu ska jag kila ner och käka frulle. Ha det gött <3

Kommentarer
Postat av: Berra

sv: Ofta!! Ståplats?



God morgon tror jag iaf! xD Snygg bild! :P

2010-01-04 @ 22:14:43
URL: http://bernhardina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0