Är det vad jag tror att det är??

Heeeeej =D

Är det verkligen vad jag tror att det är?? ÄR DET JULLOV??!! Nån måste nästan nypa mig i armen!!
Guud vad skönt att vara ledig nu i nästan 3 veckor!!
Sova sova sova...

Idag var det ju julavslutning i skolan. Sjöng med kören o så var det en massa andra uppvisningar i gympasalen.
Sen efter det så gick vi till klassrummen och fick våra betyg...Suck....
Jag kan inte säga att jag inte är nöjd men man blir lite sur när man har kämpat som en gris för att höja dom men det har inte ändrats ett skit!! Allt var exakt samma som förra gången -.-

Men jag räknade ut att jag har 175 poäng och man ska ha 170 för att komma in på RG så man kan ju hoppas.
Men egentligen så är det ju inte dom här betygena som spelar någon roll.



Nej nu ska vi prata om nått annat en tråkigt betyg....

Det är JULLOV hörreni!!!  Vad ska ni hitta på för någe skoj på jullovet då??
Själv ska jag till Mormor och Morfar...Yeeeeey...
Nej men det ska väll bli kul för min moster och mina små kusiner har kommit ifrån Australien nu så det ska bli kul att träffa dom...

Det var allt från mig idag...

Ha det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0